V USA pořádají výstavní letecký den. Češi neví co zde mají vystavit aby to nebylo tajné ale zaujmulo to a tak se rozhodnou vystavit letadlo "Čmelák". Při hodnocení všech exponátů vyhrává jako nejlepší letadlo F-16 a nejzajímavější letadlo "Čmelák". Pořadatelé se rozhodnou že se druhý den tyto letadla utkají v rychlostních závodech. Češi si uvědomí že to bude pěknej průšvih,ale mechanik jim navrhne řešení že nabarví lano tak aby za letu nebylo vidět a "Čmeláka" připojí k F-16 a uvidí se. Druhý den ráno se obě letadla postavila na dráhu za sebe a odstartovala. Pilot F-16 hlásí věži: "odstartoval jsem zatáhl podvozek a Čmelák pořád za mnou". Po chvíli pilot opět hlásí: "zrychluji na mach 1 a měnim 1. stupeň šípovitosti křídel a Čmelák pořád za mnou". Po chvíli pilot opět hlásí:" zrychluji na mach 2 a měnim 2. stupeň šípovitosti křídel a Čmelák teprve zatahuje podvozek a mění šípovitost křídel". Jeden pán na palubě letadla říká letušce: "Nezdá se vám, slečno, že letíme nějak moc nízko?" "Proč myslíte, pane?" "No za oknem plavala ryba." TWR: OK-ABC, točte doprava a oznamte kurz Pilot: provedu, 341, 342, 343, 344, 345..... "Vážení cestující, vítáme vás na palubě našeho letadla. Podíváteli se vpravo, uvidíte velké město. Podíváte-li se vlevo, uvidíte malé město. Podíváte-li se pod sebe, ne přátelé, to nejsou obláčky, to jsou padáky naší posádky, která se s vámi tímto loučí a přeje vám příjemný zbytek letu." TWR: Jste Airbus 320 nebo 340 Pilot: Samozřejmě že Airbus 340 TWR: V tom případě buďte tak laskav a zapněte před startem taky ty dva další motory DC-10 po trošku delším přistání... TWR: American 751 Heavy, na konci dráhy doprava, bude-li možno, jinak Guadalupe exit z dálnice 101 zpět na letiště. Cessna 182 táhne Blaníka na laně a jsou nuceni prolétávat prostor třídy C. Cessna nemá rádio a tak koresponduje pilot Blaníka. Přibližně v půlce prostoru dostanou příkaz točit 90 stupňů doprava. Pilot Blaníka na to odpoví : "A jak to mám udělat ? Zařvat z okýnka ?" Letadlo už má každou chvíli odstartovat, ale v poslední chvíli se vrátilo z rolovací dráhy. Po hodině čekání konečně zase vyrolovalo a vzlétlo. Jeden cestující sa ptal stewardky: "Slečno, nevíte, proč jsme se hodinu zdrželi?" "Vím. Pilotovi se nezdál zvuk pravého motoru a hodinu trvalo, než jsme sehnali jiného pilota." Na letišti hlídají dva černí šerifové. Jeden z nich si s obdivem prohlíží velký Boeing 747 a povídá druhému: "Nedovedu pochopit, jak můžou teroristi tak velké letadlo unést." "Ty vole," říká druhý, "to se neunáší na zemi, ale ve vzduchu, když je to letadlo takhle malinký!" Pilot letadla ke kontrolní věži: "Ahóój, vy tam dóle, hádejte, kdo bude přistávat!" Kontrolní věž zhasne světla na přistávací dráze a hlasí: "Ahóój, vy tam nahóře, hádejte, kde jsme!" Při leteckém neštěstí se na neobydleném ostrově zachránili jen tři lidé - kapitán, druhý pilot a letuška. Po měsíci kapitán řekne: "Už tý perverze bylo dost!". A letušku zastřelí. Za týden na to druhý pilot řekne: "Už tý perverze bylo dost!". A letušku pochová. O další týden později zvolají oba: "Už tý perverze bylo dost!". A letušku zase vyhrabou. Do letadla nastoupili cestující a z palubního rozhlasu se ozve příjemný ženský hlas: "Vážení cestující, vítáme vás na palubě nejmodernějšího a největšího dopravního letadla světa. Pojme až 12 000 cestujících a na jeho 50 palubách najdete například dva supermarkety, šest kadeřnictví, tři sauny, plavecký bazén, kasino a deset restaurací. Kapitán Jegorov, čtyřnásobný hrdina Sovětského svazu, se s tou krávou pokusí alespoň cuknout." Jednoho dne, na palubě transoceánského letadla, zazní z mikrofonu zkroušený hlas kapitána: "Vážení cestující, díky technické poruše nám vyteklo z nádrží palivo a proto brzy spadneme do moře. Vzhledem k naší letové výšce zbývá do dopadu asi pět až sedm minut." Jedna slečna, když to slyšela, vstala ze své židle, strhla ze sebe svoji blůzu a otočila se k chlápkovi vedle sebe: "Dokaž mi naposledy, že jsem žena!" Chlápek se tak podíval, rozepnul si košili a podal ji té ženské se slovy: "Prosím tě, vyžehli mi to." |
|